Sisustus & lifestyle since 2009

Search

Pentik kevätetu -20% verkkokaupassa

Jos kevään/ ensi kesän juhlia varten tarvitset täydennystä Pentikin astiasarjaasi tai muutoin vaan tahdot hankkia uutta kotiisi, käytä hyväksesi Pentikin alekoodi AL512, jolla saat -20% alennuksen ostoksistasi verkkokaupasta www.pentik.com. Kampanja on voimassa tämän kuun loppuun eli 31.3.2012 asti.





Minun näköisiäni valkoisia ihanuuksia voisivat olla Pentikillä esim. nämä, vaikka viime vuodet olen surrut heidän valikoimansa muuttumista niin kodin modernin oloiseksi.


Kivaa uutta viikkoa!

-Sally-


1 kommentti

  1. Voi, voi kun mulle tuo Pentik ei oo oikeen koskaan kolahtanut..Mutta noihin rottinkikalusteisiin; Mulla on niitä kans hamstrattuna kaatiksilta ja naapureiden navetoista tuolla ullakolla kasapäin. Osan olen vetänyt kylmästi vaan valkoisella maalilla ja hyvin on maali pysynyt. Mutta tuota samaa GREYGE- väriä olen aatellut. Pistäppä viestiä kun saat sellaisen aikaiseksi..

    VastaaPoista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★