Sisustus & lifestyle since 2009

Search

JOKA KEVÄT TEKEE MIELI SINISTÄ


- Mun tekee joka kevät mieli sinistä. Eikä mikä tahansa sinistä, vaan majesteettisen tummansinistä, sellaista kuin Fazerin sinisen suklaalevyn kääreessä tai Amerikan lipussa!

Piha on saatu haravoitua ja pensasaita leikattua, just in time. Eilen paistoi aurinko niin upeasti, että innostuin pitkästä aikaa nappaamaan muutaman sisäkuvankin.


- Olkkarin Cross lasipöytä on uusi. Se on tori.fi löytö ja haettiin se ennen pääsiäistä. 

Kaikki muu onkin sitten vanhaa eli olleet meillä jo pitkään, sohvatkin jo yli 10 vuotta. Mä vaihtelen harvoin sisustusta, sillä oma tyyli on aika lailla vakiintunut. Välillä tietenkin keväisempää ja välillä talvisempaa, mutta ei mitään radikaalia. Tykkään eritoten näistä Lexingtonin tyynyistä, sillä vaikka ne on hankittu eri vuosina, ne sopivat väreiltään ja tyyliltään hienosti yhteen.

2 kommenttia

  1. Teidän koti on kyllä niin uskomattoman kaunis💖 En itse ymmärrä miksi kotia pitäis vaihtaa koko ajan, siis huonekalutkin, sisustustrendien mukaisesti. Mulla ainakin on säilynyt tää ihan sama tyyli mistä pidän, vaihtelen vaan kauden mukaan pieniä sisustusjuttuja. Ja huonekaluja silloin jos löytää vielä paremman, esim tilaan sopivamman. Tuo sininen sopii kauniisti teille! 💖 rakastan itsekin tuota väriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoistasi Jonna! Mä oon varmaan monen mielestä tosi tylsä sisustusbloggaaja, kun eipä meillä vaihdu kuin korkeintaan järjestys olkkarissa ;DD Oon muutenkin aika harkitseva kuluttaja eli ostan vaan tarpeeseen ja maltan odottaa hankintoja/ säästää niitä varten. Moni vaihtaa sisustusta paljon useammin ja juoksee trendien perässä. Se ei vaan oo koskaan ollu mun juttu!

      Ihanaa Vappua hei sinne!

      Poista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★