Sisustus & lifestyle since 2009

Search

Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta

Pikapostaus täältä touhujen keskeltä, sillä nyt vasta ehdin istahtamaan kunnolla tälle päivälle ;) Miehelle nousi kuume eilen ja mä olen ollut nyt pari päivää täystyöllistetty. Huh. Hurjaa aikatauluttamista, kun on pitänyt ajaa ristiin rastiin ja hoidella kahden ihmisen jutut. Eilen illalla haettiin mun veljelle huonekaluliikkeestä tv-taso, roudattiin painavat paketit kerrostaloon ja koottiin se. Hyvä minä! Tosin tulin kotiin vasta ysiltä illalla. Tänä aamuna sujahdin sujuvasti hockey-momin rooliin klo 11. Sitä ennen olin jo siivonnut keittiön, kun en illalla jaksanut ja hakenut Isosiskon yökylästä. Puin Pikkusiskon ja roudattiin Junior + jäkiskamat jäähallille. Klo 13 kaupan ja pizzerian kautta kotiin, huomista varten siivoilua, kakkupohjan paistoa, pöytäliina, kahviliinat, paketointia, sipisipiä ja salaisuuksia. Mutta lista ei tunnu yhtään pitkältä, sillä mies on jo ihana itsensä (siis aivan suloisiahan nuo isot ovat sairastaessaan) ja huomenna juhlistamme Isänpäivää kahden isin voimin: meidän isi + minun isi (lasten pappa) istuvat meille päivällispöytään. Myös äiti ja veljeni tulevat, joten on mukava perhepäivällinen luvassa. Talon täyttää parhaillaan suklaakakkupohjan huumaava tuoksu. Onnistuin löytämään tuoreita mansikoitakin, joten aamulla "keittiömestari" taikoo vielä meillä mansikkakakun..
 
Mukavaa lauantai-iltaa, ihanaiset!
 
Huomenna on juhlan aika.
 
-Sally- 

2 kommenttia

  1. kiireinen on lauantaisi tosiaankin ollut! No, tänään ollut varmaan mukava päivä rakkaitten seurassa. Mukavaa alkavaa viikkoa :)

    VastaaPoista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★