Sisustus & lifestyle since 2009

Search

50 AND FABULOUS

- Ootteko huomanneet, että yhä nuoremmat täyttävät nykyään 50v?

Me juhlimme viikonloppuna perhepiirissä mun viisikymppisiä sekä Avan 7v synttäreitä. Näin elämän puolivälissä olen onnellinen ja kiitollinen mun perheestä, johon kuuluu aviomies sekä 4 suurenmoista lasta + tämä ihana lapsenlapsi #mumminkulta. Mulla on myös ihana koti ja vakituinen työ, joka tarjoaa riittävästi haastetta.



Nuorekkuuttani hämmästellään usein ja ehkäpä salaisuuteni on lapset, jotka pitävät äidin liikkeessä, sekä mies joka on paitsi paras ystäväni, mutta saa mut myös tuntemaan olevani rakastettu & haluttu. Elämä ei kuitenkaan ole kohdellut mua pelkästään silkkihansikkain, sillä olen joutunut kohtaamaan paljon kiusaamista, vääryyttä ja jopa halveksuntaa, mutta vastoinkäymiset ovat koulineet musta vahvan, oikeudenmukaisen sekä lujatahtoisen naisen, joka ei jätä kiveäkään kääntämättä. Olen joutunut tekemään paljon töitä oman onnellisuuteni eteen, sulkemaan ovia ja kohtaamaan pettymyksiä. Olen rakentanut muureja ja mennyt jopa läpi harmaan kiven. Olen periksiantamaton ja rohkea. Puoleeni käännytään asioissa, joissa tarvitaan mielipidettä, vahvistusta omille ajatuksille tai neuvoja kuinka tästä selvitään. Tilanteissa, kun on hirveä kiire, pakko tehdä päätöksiä tai asian on onnistuttava kertalaakista. Olen the rock, varmasti aina siinä ja järkähtämättä omieni puolella. Toisinaan rohkeuteni pelottaa muita ihmisiä, mutta kuinka rohkenisin olla tarttumatta mahdollisuuksiin, joita elämä minulle tarjoaa. Kun lopulta, jälkikäteen ajateltuna, ne hetket merkitsevät meille eniten, jotka saivat henkemme salpautumaan!

- ”Elä rohkeasti, naura usein ja rakasta paljon.” Siinä kai ne mun kolme tärkeintä elämänohjetta. Niin, ja muista aina hymyillä! Always remember to smile! ♡

2 kommenttia

  1. Paljon onnea! Kunpa kymmenen vuoden päästä olisin yhtä rohkea ja upea kuin sinä. Blogiasi on ilo seurata :) - Piritta -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauniista sanoistasi Piritta ♡

      Lämmintä syksyä!

      Poista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★