Sisustus & lifestyle since 2009

Search

# Sesonki: mustan vallankumous

Tällä kertaa fiilistellään sesongin parissa. Sisustus elää jatkuvaa muutosta ja monessa blogissa on parhaillaan meneillään kausi, että vaalealle sisustukselle haetaan kontrastia mustasta. Mä olen vissiin ollut aikaani edellä, sillä mulle iski mustan vallankumous jo syksyllä 2010 ja suurin osa mustasta sisustuksessa riisuttiin meiltä pois muuton myötä viime kesänä. Mutta tässä kuvia kodistamme viime keväältä 2011, aika tasan vuosi sitten. Silloin kevään piristysvärinä oli turkoosi ;) Ja nyt näiden kuvien talossa asustaa  jo uudet asukkaat:










# sesonki: mustan vallankumous


-Sally-


sisustuskuvahaaste: lempiväri viimeisin sisustushankinta rakkain esine sesonki kylpyhuone kukka mustavalkoista keittiötarvike valaisin yllätyksellistä bloggauspaikkani yöpöytäni jotain mitä en haluaisi näyttää ulkoa sisälle lastenhuone vanhin esine tyynyt itsetehtyä kaapin sisältö makuuhuone tuunaus minun tyylini olohuone keskeneräistä keittiö taulu kattaus kaunein kohta kodissa

4 kommenttia

  1. oi kuinka hyvältä näyttää tämäkin sisustus:) Tuo matto on tosi kaunis!

    VastaaPoista
  2. Kyllä kaiken valkoisen keskellä tämä musta jotenkin piristää. Mulla oli musta-valkoinen koti joskus 80-luvun lopulla :) Nykyisin iloisen kirjava.

    VastaaPoista
  3. Mulla täys musta-valkoinen sisustus oli jo 90-luvulla :-) Aina on ollut nuo kaksi väriä ylitse muiden!
    Viime keväällä meilläkin piristettiin turkoosilla ja tänä keväänä keltaisella :-) Toi tehosteväri on hauska, koska mulle kun iskee päälle että haluan sitä ja sitä väriä tyynyihin, niin niitä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa ja muutaman kuukauden/vuoden päästä niitä saa ihan joka kaupasta joka asiaan :-))

    VastaaPoista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★